skutsjesilen.reismee.nl

wer th没s!

Timme, dank voor de inspiratie van deze mooie titel!

Vond het echt een top weekend, wat een weer, wat een gezelligheid en wat een vreugd! Hier kunnen we alle foto's opzetten, reacties geven, et cetera. Plaats ook de uwen! Stuur de inlog-gegevens en wachtwoord door!

Tot volgend jaar!

Bas

Laurens

Top weekend! En mooi snel die foto's online gegooid Bas :)

Kim

Echt een geweldig weekend met een supergoede catering en stuurlui.....

Annelies

Een zeer geslaagd weekend! En gelukkig hebben we de foto's nog, leuk!

Markus

Top idd! Nu zo rood als een kreeft en nog vrij brakjes op t werk ;) tot de volgende keer!

Hilbert

Heerlijk om de maandag te beginnen met een serie topfoto's van een super mooi weekend! ;-)

Merel

Beetje verlate reactie - maar ik vond het ook he-le-maal TOPPIE!!!! Gezellige mensen, goed eten en fantastisch weer.... wat kun je nog meer wensen...

annemargreet

Ik heb ervan genoten. Zit nu op mijn werk nog even de fotos door te kijken en terug te dromen naar een heerlijk weekend. Het 'zeilkampgevoel' was weer helemaal terug. Leuk jullie allemaal ontmoet te hebben en nogmaals dank aan de organisatie!

Nicolien

Ha skutsje-silers,

Was een fantastisch weekend! En wat een mooie kiekjes...